Dzięki metodzie PDR pozbędziemy się niechcianego wgniecenia bez szpachlowania i ponownego lakierowania tak jak robiono to kiedyś.
PDR to nowoczesna technologia i dużo szybsza, niepozostawiająca śladów po wgnieceniu, rys, odprysków.
Kolejnym plusem metody jest to, że wgniecenie jest nie do wykrycia dzięki czemu wartość auta nie spada. Przy szpachlowaniu tracimy 15-20 % przy ewentualnej sprzedaży.
Naprawa jest możliwa do wykonania tylko wtedy gdy nie zostanie uszkodzona struktura lakieru tzw. odpryśniecie lakieru.
Cena usługi?
Usługa jest niedroga ale wszystko zależy od wielkości wgniecenia i wygniecionego elementu oraz czy wgniecenie da się usunąć od strony wewnętrznej, czy zewnętrznej. Problematyczne są też słupki, nadkola, krawędzie maski i drzwi. Czasami trzeba zdemontować poszczególne elementy.
Niektóre elementy można naprawić w kilka minut do godziny, a inne zajmą cały dzień.
Dlatego najlepiej przed wykonaniem usługi ustalić jej koszt.

